Uw Marketingplan
Een goed marketingplan is bij onze dienstverlening van essentieel belang.
Zo wordt vaak de kracht van de herhaling door veel verkopers onderschat. Het
reclamebeleid van grote nationale en internationale concerns is juist gebaseerd
op herhaling. Coca-Cola bijvoorbeeld is al meer dan een eeuw wereldwijd bekend
en wordt nog steeds overal verkocht. Toch wordt er in alle landen jaarlijks een
enorm bedrag aan reclame uitgegeven. Dicht bij huis zien wij dat ter
ondersteuning van de verkoop via websites of winkels ook bijna alle grote
retailers en supermarkten dagelijks nog folderwerk bij u afleveren.
Dat is precies de kern van goede marketing. Dus naast het alom bekende
Funda gebruiken wij ook onderscheidende maatwerk brochures (presentatieboeken),
onze investering in een als maar groter wordend netwerk, de aanwezigheid op
evenementen om ons aanbod te presenteren, een eigen lifestyle magazine, het
maken van films, actief beleid op Social Media, het ontwikkelen van een
onderscheidende website enz. Een mix van al voornoemde facetten maken de kans
op succes het grootst.
Dienstverlening behorende bij de nichemarkt gaat dan ook veel verder.
Zie ook aankoop of verkoop.