Verkoop

Statig Wonen is een doelgroep gericht makelaarskantoor en heeft dus maar een enkele focus; verkoop van exclusieve woningen. Zelfs in deze door de media bestempelde overspannen woningmarkt blijkt dat verkoop van duurdere woningen in onze regio geen sinecure is. Een verkoopbeleid gericht om potentiële kopers in dit segment van informatie te voorzien op een manier dat aansluit bij hun verwachtingen is dan ook van essentieel belang. Dus niet alleen via Funda maar ook via een onderscheidend eigen website, Social Media, een internationaal netwerk en de vertegenwoordiging op lifestyle evenementen. Met name via ons netwerk, het eigen magazine en de diverse evenementen die aansluiten bij de doelgroep, creëren wij voor ons zelf de mogelijkheid om de latente koopbehoefte van bezoekers aan te wakkeren. Vaak voldoet hun huidige huisvesting nog prima maar door onze onderscheidende en verrassende manier van presenteren zijn wij in staat een stille wens te vervullen. Uit onze ervaring is gebleken dat deze doelgroep niet altijd actieve zoekers zijn op bijvoorbeeld Funda.

Verkopersinformatie
Wij brengen bij aanvang het gehele verkoopproces in beeld en vatten dit feitelijk samen in een marketingplan. Een van de onderdelen hiervan is ons eigen Statig Wonen Magazine, een lifestyle blad waarin alleen onze opdrachtgevers de mogelijkheid hebben om de woning in te presenteren. Daarnaast kunnen wij alles organiseren ter promotie van uw woning. Van complete films met acteurs tot het laten aanbrengen van een nieuw interieur, niets gaat ons te ver. Tussentijdse evaluatie, directe terugkoppeling na iedere bezichtiging en mogelijke tussentijdse bijsturing van het verkoopproces zijn bij ons vanzelfsprekend.

Kopersinformatie
Alle kandidaat-kopers kunnen rekenen op meer dan voldoende aandacht en tijd bij bezichtigingen. In overleg plannen wij ook bezichtigingen buiten kantoortijden. Aan het einde van iedere bezichtiging worden de kandidaten altijd voorzien van een luxe hardcover brochure. Telkens blijkt deze presentatie een verrassing te zijn voor potentiële kopers. Deze brochure wordt door een extern reclamebureau samengesteld en aangevuld met foto’s, gemaakt door een topfotograaf, onder meer bekend van diverse luxe landelijke magazines.

Zowel kopers als verkopers worden o.a. door het bovenstaande zo optimaal mogelijk bediend, iets wat je ook mag verwachten in dit segment. Ons motto is dan ook “Buitengewoonlijk persoonlijk”.